miercuri, 21 mai 2014

Urăsc prostia şi oamenii proşti !

Nu mai suport oamenii proşti! Şi credeţi-mă că au început să se înmulţească…nu mai suport, cred că în ritmul ăsta mă duc la nebuni ! Oriunde mă duc văd numai prostie. Şi ce mă irită la proşti cel mai mult, este calmul cu care spun tâmpenii sau susţin nişte idei tâmpite, “corecte” sau/şi împotriva firii. Ca să faci un prost să înţeleagă o idee absolut normală este imposibil. Cred că orice om normal înnebuneşte şi tot nu reuşeşte. Încă ceva…nu suport tocilarii (:-b) numai faţa  idioată a lor mă chinuie. Şi cred că dacă prostia ar durea, aproape toată ţara ar fi prin spitale.
De ce nu progresează ţara asta?…păi din cauza meltenilor, cocacalarilor şi proştilor ! D-aia ! :-l
antiprosti Urăsc prostia şi oamenii proşti !
P.S.: Dacă te-ai simţit ofensat atunci când ai citit articolul ăsta, nu ai ce căuta pe acest blog. icon wink Urăsc prostia şi oamenii proşti ! 

Niciun comentariu: